Hemkomst

Jag är väl inte lika snabb att uppdatera den här bloggen som jag borde vara, men det är en hel del som händer för tillfället. Nu har jag i alla fall några minuter över för skrivandet :)
Måste bara börja med att berätta om världscupen i Offenburg förra söndan. Hade haft lite halvkasst väder i veckan inför tävlingen, men både lördan och söndan hade vi strålande sol och över 20 grader. Helt underbart!! Så banan blev trots allt relativt snabb till slut. Hade lite oflyt i början av racet, fick inte i foten i starten (blev katastrofsist iväg...) och efter att ha jobbat mig upp i fältet så tog det stopp i första uppförsbacken (fel spårval) och jag var återigen långt bak bland cyklisterna. Så det var ganska knackigt och frustrerande i början men det gick bättre och bättre och jag kom in i loppet allt eftersom och hade en possitiv trend på slutet vilket kändes riktigt kul!
Nu har jag bokat en ny resa ner till Tyskland 10-17 juni! Kommer att bo hos Alexandra Engen i Freiburg och köra en Bundesliga i Albstadt den 13:e, det blir suveränt kul!!!! :D

Nu ska ja ut i solen!!!
// Snihsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0